2019-10-18

Zawiadomienie stron o wszczęciu postępowania

Wiśniowa, dnia 18.10.2019r.

Ś.6220.7.2019

 

 

ZAWIADOMIENIE
stron o wszczęciu postępowania

 

Działając na podstawie z art. 61 § 4 i art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego (jt. Dz. U. 2018.2096 z późn. zm.) w związku zart. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2018.2081 z późn. zm.)

Wójt Gminy Wiśniowa zawiadamia, że

 

1.    zostałowszczęte postępowanie administracyjne na wniosek ROMI Sp. z o.o., Szufnarowa 169,
38-124 WIŚNIOWA, w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa istniejącego budynku biurowo – magazynowego – produkcyjnego o część produkcyjną, socjalno – biurową oraz magazynową wraz z montażem nowych maszyn do produkcji rękawów foliowych”, na działkach ewid. nr 4000/7, 4000/8 i 4000/10 położonych w miejscowości Szufnarowa.

2.    wnioskowane przedsięwzięcie wymienione jest w § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019.1839). Zatem stanowi przedsięwzięcie mogące potencjalnie znacząco oddziaływać na środowiskoi zgodnie z art. 71 ust. 2 pkt 2 w/w ustawy i wymaga uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.

3.    działając na podstawie art. 64 ust. 1 w/w ustawy, Wójt Gminy Wiśniowa wystąpił do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie, do Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Rzeszowie oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Strzyżowie o wydanie opinii w sprawie stwierdzenia (lub nie) obowiązku przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiego obowiązku, o określenie zakresu raportu o oddziaływaniu na środowisko wnioskowanego przedsięwzięcia.

               

Strony mogą zapoznać się z dokumentacją w Urzędzie Gminy Wiśniowa, Wiśniowa 150, 38-124 Wiśniowa, w pokoju nr 10 (II p) w godzinach pracy urzędu oraz mogą składać uwagi i wnioski w powyższej sprawie osobiście, przez pełnomocnika lub na piśmie.

Zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy, jeżeli liczba stron postępowania o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10 stron, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidujący powiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłoszenia, lub poprzez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Wiśniowa. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.        

Pouczenie

 

Zgodnie z art. 41 § 1 i 2 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (jt. Dz. U. 2018.2096 z późn. zm.), w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.

 

 

Wójt Gminy Wiśniowa

Marcin Kut

 

 

 

 

Otrzymują:

1.     strony postępowania za pośrednictwem BIP Urzędu Gminy Wiśniowa, Tablicy ogłoszeń Urzędu oraz w zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłoszenia w trybie art. 49 Kpa w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,

2.     ROMI Sp. z o.o., Szufnarowa 169, 38-124 Wiśniowa,

3.     a/a

Przeczytaj, jak przetwarzamy Twoje dane

Tożsamość administratora

Administratorem danych jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27.

Dane kontaktowe administratora

Z administratorem można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, formularz kontaktowy pod adresem https://www.gov.pl/cyfryzacja/kontakt, lub pisemnie na adres siedziby administratora.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu realizacji obowiązku prawnego o którym mowa w art. 9 ust. 4 pkt 3) oraz art. 9 ust. 4 a ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora tj. Centralnemu Ośrodkowi Informatyki.

Okres przechowywania danych

Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do utrzymania Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej.

Prawa podmiotów danych

Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)
Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
Telefon: 22 860 70 86

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych niezbędne, do stworzenia stron Biuletynu Informacji Publicznej, o których mowa w ust. 2, oraz przetwarzania informacji publicznych, w tym ich przeszukiwania według kryteriów przedmiotowych i podmiotowych.




Zapoznałem się